יום שבת, דצמבר 31, 2016

להעמיס

צילום מסך: רן שריג: "רגע, שאני אבין, את מעמיסה אותי?". "מסובך", ערוץ 10, 2016
צילום מסך: רן שריג. "מסובך", ערוץ 10, 2016


להעמיס



1. לטעון, לשים בכלי תחבורה דברים גדולים, כבדים או מרובים - סחורה, רהיטים, עפר, אבנים וכדומה.

***

חברת ההובלה העמיסה על המשאית את כל תכולת הדירה.


2. להוסיף עוד ועוד; למלא עד אפס מקום; לדחוס; ליצור צפיפות; ליצור גודש.

***

הוא הוסיף והעמיס כל כך הרבה פריטים ויצר אווירה של דחיסות ואי שקט בבית.

 

3. להכביד וליצור קושי עקב צריכה מרובה; אכילה מרובה; שימוש מרובה וכדומה - למשל, במערכת החשמל, בכבישים, בקווי הטלפון, בקיבה וכדומה.

***

אני בקושי זז, העמסתי המון על הבטן.

 

4. להכביד על מישהו; להוסיף יותר מדי; להקשות עליו; ליצור עומס; ליצור לחץ; ליצור מעמסה; ליצור נטל; ליצור מועקה - על ידי דרישות מרובות; עבודה מרובה וכדומה.

***

אם תמשיך להעמיס עליו הוא יישבר.


 

5. לשים; לתת; להוסיף; לערום; לקחת.

***

תעמיס לי בפיתה הרבה סלט חצילים.  



6. להשכיב; לקיים יחסי מין.

***

דודי: "לא יודע למה, אבל יש לי הרגשה ששנינו נמצאים בדיוק באותו מקום".

שירי: "לי יש הרגשה שאתה מנסה להעמיס אותי וזה הניסיון הכי פתטי שראיתי בחיים שלי".

דודי: "את נורמלית? מה להעמיס? איזה להעמיס?... את ממש יפה".

שירי: "אמרת שאתה לא מנסה להעמיס אותי".

דודי: "אני לא".

("מטומטמת", עונה 1, הוט 3, 2016)




צילום מסך: שירי (בת חן סבג) ודודי (מיקי לאון). שירי: "אמרת שאתה לא מנסה להעמיס אותי". דודי: "אני לא". "מטומטמת", עונה 1, הוט 3, 2016
צילום מסך: שירי (בת חן סבג) ודודי (מיקי לאון). "מטומטמת", עונה 1, הוט 3, 2016

צילום מסך: שירי (בת חן סבג). "[יאללה יאללה יאללה תעשי לי טובה,] בעלך ניסה להעמיס אותי ארבע שנים רצוף." "מטומטמת", עונה 1, הוט 3, 2016
צילום מסך: שירי (בת חן סבג). "מטומטמת", עונה 1, הוט 3, 2016


הטור "את מנסה להעמיס אותי?" - התחליף ל"לזיין", פורסם בהארץ    ב-31.12.2016

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.