יום שבת, יוני 04, 2016

בעשירי

צילום מסך: טהוניה רובל: "'יש לי טיפה יותר רמה ואני מדברת קצת יותר בצורה תרבותית'. בעשירי! בעשירי, נשמה." "היחידה" עונה 2, הוט 3, 2016
צילום מסך: טהוניה רובל"היחידה" עונה 2, הוט 3 (הוט ביוטיוב), 2016


בעשירי 


1. בכעס: תתקדם; יאללה יאללה; מי אתה בכלל? 

 ***

טהוניה רובל, על עדי שילון:

"מי את שתבואי ותשפילי אותי מול עשרים אנשים? מי את? 'יש לי טיפה יותר רמה ואני מדברת קצת יותר בצורה תרבותית'. בעשיריבעשירי, נשמה [...] והיא תלמד שאיתי לא מתעסקים... 'אני יודעת להתנסח, אני יודעת... אני יודעת...'.  בעשירי, נשמה, בעשירי כפרה". ("היחידה" עונה 2, הוט 3, 2016) 

 

2. בזלזול: יאללה יאללה. 

***

עדי: "אבל אי אפשר לנער את זה [את השמיכה] טהוניה, ולקפל את זה בתוך החדר, אני לא אוכל לנשום".

טהוניה: "נו, אז מה את רוצה לעשות?"

עדי: לא, לא בתוך החדר, לקפל בחוץ".

טהוניה: "בעשירי עדי, יאללה, את בצבא". 

למצלמה: "מסדרים בחדר. לא מסדרים בחוץ. אלרגיה [לאבק], לא אלרגיה, כן אלרגיה. בעשירי, נשמה, בבית."

("היחידה" עונה 2, הוט 3, 2016)


3. באיפוק / בחיוך: לא מתאים לי; נראה לך?; בסדר, שמענו עליך.

***

בשיחה הקבוצתית משה קפטן רוצה ליישר את ההדורים בין טהוניה ועדי כדי שיוכלו לשיר ביחד.

קפטן: "נדמה לי שבמקרה של שתיכן אפשר כן לעשות משהו ולשים רגע אחד בצד מטען, שנדבר עליו אם אתן רוצות, ולשים אותו רגע אחד בצד... "

טהוניה: "אין צורך".

קפטן: "מה זה?"

טהוניה: "אין צורך לדבר עליו".

קפטן: "רק נפרק אותו ונפתור אותו כי סתם כאילו זה לא... אם אתן רוצות".

טהוניה: "בעשירי".

("היחידה" עונה 2, הוט 3, 2016) 

***

הרס"ר בנאי: "זה לא תקין [שאיבדת את הקסדה], לכן אני מוצא אותך אשמה [...] אני נאלץ לחייב אותך בסכום של 540 שקלים, אותם תעבירי לקופת היחידה".

טהוניה: "בעשירי".

בנאי: "אוקיי, הסמל, תרשום עד העשירי לחודש יש לשלם את התשלום הזה".

("היחידה" עונה 2, הוט 3, 2016) 





צילום מסך: טהוניה רובל : "מסדרים בחדר. לא מסדרים בחוץ. אלרגיה, לא אלרגיה, כן אלרגיה. בעשירי, נשמה, בבית." "היחידה" עונה 2, הוט 3, 2016
צילום מסך: טהוניה רובל. "היחידה" עונה 2, הוט 3 (הוט ביוטיוב), 2016

צילום מסך: טהוניה רובל: "בעשירי". בנאי: "אוקיי, הסמל, תרשום עד העשירי לחודש יש לשלם את התשלום הזה". "היחידה" עונה 2, הוט 3, 2016
צילום מסך: טהוניה רובל. "היחידה" עונה 2, הוט 3 (הוט ביוטיוב), 2016


צילום מסך: טהוניה רובל: "'יש לי טיפה יותר רמה ואני מדברת קצת יותר בצורה תרבותית'. בעשירי! בעשירי, נשמה." "היחידה" עונה 2, הוט 3, 2016
צילום מסך: טהוניה רובל. "היחידה" עונה 2, הוט 3 (הוט ביוטיוב), 2016








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.