יום שבת, 4 ביוני 2016

בעשירי


משה קפטן: נדמה לי שבמקרה של שתיכן אפשר כן לעשות משהו ולשים רגע אחד בצד מטען, שנדבר עליו אם אתן רוצות, ולשים אותו רגע אחד בצד...
טהוניה רובל: אין צורך.
קפטן: מה זה?
טהוניה: אין צורך לדבר עליו.
קפטן: רק נפרק אותו ונפתור אותו כי סתם כאילו זה לא... אם אתן רוצות.
טהוניה: בעשירי.
קפטן: בעשירי?
עדי שילון (למצלמה): אז קפטן אומר: 'אז אין בעיה, אז נעבוד על זה', וטהוניה בתגובה אומרת: 'בעשירי'. את בטח לא אומרת למשה קפטן 'בעשירי'. (לקפטן): אני בן אדם שיודע להתנהל בכבוד, בדרך ארץ. 'בעשירי' זאת לא תגובה לגיטימית בעיניי.
טהוניה: היא חתיכת פח אשפה. מי את שתבואי ותשפילי אותי מול עשרים אנשים? מי את? (מחקה את עדי שילון) יש לי טיפה יותר רמה ואני מדברת קצת יותר בצורה תרבותית. בעשירי! בעשירי, נשמה.
לרמי קליינשטיין: ... והיא תלמד שאיתי לא מתעסקים... (מחקה את עדי שילון): 'אני יודעת להתנסח, אני יודעת... אני יודעת...'. בעשירי, נשמה, בעשירי כפרה. אתה יודע מה? גם לא בעשירי. בארבעים. אין דבר כזה בכלל".
(היחידה 2, 7, מאי 2016, הוט בידור ישראלי)

בעשירי

משוער: אף פעם לא, אין מצב, היית מת, תיחנק.


"'בעשירי' זאת לא תגובה לגיטימית בעיניי" (עדין שילון, היחידה2 7, 2016) (seretbox.com)
"'בעשירי! בעשירי נשמה" (טהוניה רובל, היחידה2 7, 2016) (seretbox.com)
"בעשירי, נשמה, בעשירי כפרה" (טהוניה רובל, היחידה2 7, 2016) (seretbox.com)
__________
לפוסט "ונא לדייק בהתנהלות", הארץ, 6.6.16
לעמוד הראשי