יום שבת, פברואר 13, 2016

עושה לי מצפון

דודו כהן, האח הגדול עונה 7, מאקו, 2016
דודו כהן, האח הגדול עונה 7, מאקו, 2016

פלורי: דודו, לא נשאר פה. מה אתה עושה?
דודו: לא יודע, חכי, אני, לא יודע. למה, מי רוצה?
פלורי: לא, לא הצענו לשי חי ולתניה, לא נעים.
דודו: בשבילך זה לא נעים, בשבילי זה נעים מאוד.
פלורי: אין בסיר כלום. לא, אני עכשיו לא עובר לי האוכל, כי כואב לי. מה... לא, לא, תאכל, מה פתאום, חס וחלילה, תפסיקו מה יש לכם.
דודו: אז תראי מה את גורמת פלורי, ובגלל זה...
פלורי: מה זה מה אני גורמת? זכותי להגיד את הדעה שלי דודו. מה, אתה קובע לי אם להגיד את הדעה שלי? אף אחד לא יותר טוב ממני באוכל, דודו. כמו שאני ברגיל שמה לב שכולם מכם יאכלו, אז צריך לשים רק לב.
דודו: אז לא שמנו לב, אז קורה.
פלורי: אני אכין להם משהו אחר.
דודו: אני פעם אחרונה מבשל. הורדת לי את כל החשק להיכנס למטבח פלורי.
פלורי: אין בעיה דודו, הכל בסדר.
דודו: וזה היתה המטרה שלך, שחס וחלילה מישהו אחר לא יהנה במטבח במקומך.
פלורי: דודו, תשקול את המילים שלך. תשקול את המילים שלך למה אני לא עמרי. תשקול את המילים שלך.
דודו: אני עומד מאחורי המילים שלי.
פלורי: שמעת מה אמרת? אז תעמוד מאחורי המילים שלך. הבנת? עד הסוף תעמוד.
דודו: את לא יכולה לראות מישהו אחר במטבח. כואב לך לראות אותי ואת אור במטבח.
פלורי: כן.
דודו: לכי תלקקי לשי חי.
פלורי: גמרתי איתך, אני אלקק לשי חי.
דודו: לכי, בית שאנית שלוכית.
פלורי: אני אלקק לשי חי, עכשיו תקפוץ לי. ואם הוא ידבר איתי, אני רוצה לראות. חתיכת אפס אחד.
דודו: ואם אני אפס מה את? מה את? חוץ ממטבח מה את עושה פה, ולגשר בין כולם?
פלורי: כלום אני. אני אפס.
דודו: אתה רואה את אור איך היא באה למטבח? קשה לה לראות מישהו אחר במטבח. עשתה לי מצפון, נתקע לי האוכל בגרון.

(האח הגדול עונה 7, קשת, 2016)


עושה לי מצפון
"עושה לי ייסורי מצפון" או "עושה לי נקיפות מצפון" - גורם לי או מנסה לגרום לי רגשות אשמה, אי נוחות, להרגיש רע עם עצמי.


דודו על פלורי: "קשה לה לראות מישהו אחר במטבח. עשתה לי מצפון, נתקע לי האוכל בגרון." (האח הגדול עונה 7, מאקו, 2016)
דודו על פלורי: "קשה לה לראות מישהו אחר במטבח. עשתה לי מצפון, נתקע לי האוכל בגרון." (האח הגדול עונה 7, מאקו, 2016) 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.