יום שבת, 13 בפברואר 2016

באהבה, אהבה שלי

היו"ר: "אנחנו יוצאים לפגרה ארוכה. אני רוצה שכולם ישמרו על מסגרת, חברים לא להתנוון. שכל אחד ילך לחדר כושר הקרוב לביתו, וירביץ שם לגייז". 
אחד החברים: "סחה ופחה, אין בעיה". 
היו"ר: "תודה רבה"
"באהבה" 
(ישיבת דירקטוריון "הקומץ" אנחנו במפה1, 6, הוט)

באהבה
  • בבקשה, בכיף, בשמחה, שמחתי לעזור, עשיתי את זה ברצון ומכל הלב;
  • אני מפרגן לך;
  • אני אומר את הדברים בקטע טוב ולא כדי לפגוע;
  • אני מקבל את זה ברוח טובה ולא נפגע;
  • שיהיה, זה לא מזיז לי
אהבה / אהבה שלי / אהבה בלב
חיים שלי, נשמה שלי, מאמי וכדומה.
"תפרגן, מה קרה?" -"באהבה, הלוואי שנמצא דרך השם שלך" (הקודחים 2015, ווינט, הוט)
יובל: "אחלה". אייל שני: "תודה רבה". יובל: "בבקשה, באהבה" (מאסטר שף 5, 4, 2015, מאקו)
- "אנחנו יוצאים לפגרה ארוכה. אני רוצה שכולם ישמרו על מסגרת, חברים לא להתנוון. שכל אחד ילך לחדר כושר הקרוב לביתו, וירביץ שם לגייז". -"סחה ופחה, אין בעיה". -"תודה רבה" -"באהבה" (ישיבת דירקטוריון "הקומץ", אנחנו במפה1, 6, dailymotion.com)
"תודה ינון". ינון: "באהבה". (זמן מיסטיקה 5, ערוץ 10, 2015, מתוך "מה נסגר" ערוץ 10)
"ביי, כפרה שלי, אהבה בלב" (דודו, האח הגדול 7, 2016, מאקו)
"אני אשמח לנצל את הימים הבאים ואקבל את דברייך באהבה רבה" (מוטי גלעדי, האח הגדול VIP2, 2015, קשת)
נועה תשבי: "תודה רבה". האורחת: "באהבה" (החיים עפ"י נועה תשבי, 2016, 12, מאקו)
"בואי, אהבה שלי, אל תדאגי, העונש שלו יגיע" (שי מיקה על שי חי, האח הגדול 7, 2016, מאקו)
גיל וגילי בהופעת הסטנדאפ: "דודו, אל תיפגע". דודו: "באהבה" (האח הגדול 7, 9, 2016, מאקו)
"חיים שלי, אהבה יפה שלי" (איציק כרסנטי לילדיו, האח הגדול 7 2016, מאקו)
____________
לפוסט "קוראים לזה אהבה", הארץ, 9.3.16
לעמוד הראשי