יום שבת, ינואר 02, 2016

בא בטוב

בר, האח הגדול 4, רשת, 2022
בר, האח הגדול 4, רשת, 2022


חלק מהטור "אל תיתנו למלכת הלבבות לערבב אתכם", התפרסם בהארץ ב-2.1.2016

"האח הגדול" 7: דודו כהן נכנס ראשון לבית האח, תמר שילה נכנסת שנייה:

תמר: מה זה, רק שנינו כאן?

דודו: לבד.

תמר: בוא נראה.

דודו: בואי.

תמר: רגע, זה רק שנינו?

דודו: אני ואת, לבד.

תמר: אתה בטוח?

דודו: מה, אני לא בא לך בטוב?

תמר: בא לי מדהים, מה זאת אומרת?

דודו: הסתבכתי עם משהו.

תמר: מה עשית?

דודו: איך לפתוח את היין? אני לא יודע.

תמר: אני יודעת לפתוח יין.

דודו: אני מת לשתות כוס יין.

תמר: חשבתי שאני אהיה אחרונה.

דודו: למה?

תמר: לא יודעת, רציתי להיכנס כשכולם פה.

דודו: אז עוד פעם אני לא בא לך בטוב?

תמר: די, ברור שאתה בא לי בטוב. אני גם מאושרת שאתה כאן, באמת.

(האח הגדול 7, קשת, 2015)


 


(זה/הוא וכו') בא לי טוב/בטוב 
זה מתאים לי; זה נהדר; זה בא לי בול; זה משתלב לי טוב; אני שמח עם זה; טוב/נוח/כיף/נעים לי עם זה; אני מרוצה; זה מקובל עליי; זה נראה לי מאוד; זה טעים לי; זה נשמע טוב; זה יפה; כיף לי לראות אותו ולהיות במחיצתו; יש חיבור טוב; יש כימיה; יש לי תחושה טובה לגביו; זה עושה לי טוב; זה עושה אותי מאושר; בא לי עליו; אני רוצה אותו; אני מת על זה; אני אוהב את זה; זה מוצא חן בעיניי.

(זה/הוא וכו') לא בא לי טוב/בטוב; בא לי מקולקל 
זה מעצבן אותי; זה מטריד אותי; זה מפריע לי; זה עושה לי רע; זה מבאס אותי; זה לא מתאים לי; זה לא מוצא חן בעיניי; זה בעייתי; זה לא מקובל עליי; זה לא נראה לי; זה לא מסתדר לי; זה לא נשמע לי טוב; זה לא טעים לי; זה עושה לי בחילה; זה צורם; זה מכוער; זה משבש לי את התכניות; זה תקוע לי; זה תוקע אותי; זה מגיע לי בזמן לא טוב; אין לי כימיה איתו; אין בינינו התאמה; יש לי תחושה לא טובה לגביו; אני לא מרגיש נוח עם זה; לא בא לי עליו; אני לא רוצה את זה; אני לא מסוגל לראות אותו ולהיות במחיצתו; קשה לי להתחבר לזה; קשה לי לעכל את זה; אני לא אוהב את זה; אני לא מחבב את זה; אני לא מסוגל להתמודד עם זה.


"האח הגדול" 7: תמר: "רגע, זה רק שנינו?" דודו: "אני ואת, לבד". תמר: "אתה בטוח?" דודו: "מה, אני לא בא לך בטוב?" תמר: "בא לי מדהים, מה זאת אומרת?" (האח הגדול 7, מאקו, 2015)
"האח הגדול" 7: תמר: "רגע, זה רק שנינו?" דודו: "אני ואת, לבד". תמר: "אתה בטוח?" דודו: "מה, אני לא בא לך בטוב?" תמר: "בא לי מדהים, מה זאת אומרת?" (האח הגדול 7, מאקו, 2015)

"האח הגדול" 7: תמר: "חשבתי שאני אהיה אחרונה". דודו: "למה?"  תמר: "לא יודעת, רציתי להיכנס כשכולם פה". דודו: "אז עוד פעם אני לא בא לך בטוב?" תמר: "די, ברור שאתה בא לי בטוב. אני גם מאושרת שאתה כאן, באמת."  (האח הגדול 7, מאקו, 2015)
"האח הגדול" 7: תמר: "חשבתי שאני אהיה אחרונה". דודו: "למה?"  תמר: "לא יודעת, רציתי להיכנס כשכולם פה". דודו: "אז עוד פעם אני לא בא לך בטוב?" תמר: "די, ברור שאתה בא לי בטוב. אני גם מאושרת שאתה כאן, באמת."  (האח הגדול 7, מאקו, 2015)

"אקס פקטור" 2: שירי מימון, המדריכה של הדר לי במחנה האימונים, מדברת איתה: "כל האדישות הזאת וזה, אני, זה לא בא לי טוב." (אקס פקטור 2, רשת, 2015)
"אקס פקטור" 2: שירי מימון, המדריכה של הדר לי במחנה האימונים, מדברת איתה: "כל האדישות הזאת וזה, אני, זה לא בא לי טוב." (אקס פקטור 2, רשת, 2015)
"הישרדות" הונדורס: רון שובל מדבר על דנה ברגר: "היא לא באה לי טוב, אין לי כימיה עם האישה הזאת." (הישרדות הונדורס, רשת, 2015)
"הישרדות" הונדורס: רון שובל מדבר על דנה ברגר: "היא לא באה לי טוב, אין לי כימיה עם האישה הזאת." (הישרדות הונדורס, רשת, 2015)
"חדשות הבידור". בסקר רחוב על משתתפי הישרדות הונדורס, הבחורה נשאלת מה דעתה על טיטי: "לא, לא... לא באה לי בטוב." (חדשות הבידור הוט, 2016)
"חדשות הבידור". בסקר רחוב על משתתפי הישרדות הונדורס, הבחורה נשאלת מה דעתה על טיטי: "לא, לא... לא באה לי בטוב." (חדשות הבידור הוט, 2016)


"האח הגדול" 4. משה לדיאן (או למישהי אחרת): "וואי, איך באת לי טוב עם הפטל, הייתה לי נפילה של... כנראה לא אכלתי." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4. משה לדיאן (או למישהי אחרת): "וואי, איך באת לי טוב עם הפטל, הייתה לי נפילה של... כנראה לא אכלתי." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4. במשימת התנ"ך, אופק וטליה היו אדם וחוה והיו צריכים להחליט אם לאכול תפוחים ירוקים ולקבל תוספת בתקציב, או לאכול תפוחים אדומים ולקבל בחזרה את הבגדים שלהם. טליה החליטה מייד על האפשרות הראשונה בלי לשאול את אופק. טליה: "אתה כועס עליי?" אופק: "הלקפוץ ולקחת ישר עוד תפוח לא בא לי בטוב. בטח (לא) כשאמרתי לך 'חכי שנייה'." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4. במשימת התנ"ך, אופק וטליה היו אדם וחוה והיו צריכים להחליט אם לאכול תפוחים ירוקים ולקבל תוספת בתקציב, או לאכול תפוחים אדומים ולקבל בחזרה את הבגדים שלהם. טליה החליטה מייד על האפשרות הראשונה בלי לשאול את אופק. טליה: "אתה כועס עליי?" אופק: "הלקפוץ ולקחת ישר עוד תפוח לא בא לי בטוב. בטח (לא) כשאמרתי לך 'חכי שנייה'." (האח הגדול 4, רשת, 2022)

"האח הגדול" 4. בימים הראשונים בבית האח קאזם מדבר עם נתנאל ודיאן (בר מצטרפת) ואומר שיש אנשים שהוא מרגיש איתם מחסום, ושהוא נפתח מהר וזאת טעות. בר, דיאן ונתנאל אומרים לו לא להשתנות, כי הוא נדיר. בר אומרת לו שלא כל אחד מסוגל להתמודד עם פתיחות כזאת. נתנאל: "זה מה שאמרתי. ומי שזה לא בא לו בטוב, אז שיהיה לו יום טוב. [...] אתה לא יודע איזה נדיר אתה. פשוט תישאר בדיוק מי שאתה, ומי שלא בא לו בטוב, הכול בסדר, זה בעיה שלו, זה לא בעיה שלך." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4. בימים הראשונים בבית האח קאזם מדבר עם נתנאל ודיאן (בר מצטרפת) ואומר שיש אנשים שהוא מרגיש איתם מחסום, ושהוא נפתח מהר וזאת טעות. בר, דיאן ונתנאל אומרים לו לא להשתנות, כי הוא נדיר. בר אומרת לו שלא כל אחד מסוגל להתמודד עם פתיחות כזאת. נתנאל: "זה מה שאמרתי. ומי שזה לא בא לו בטוב, אז שיהיה לו יום טוב. [...] אתה לא יודע איזה נדיר אתה. פשוט תישאר בדיוק מי שאתה, ומי שלא בא לו בטוב, הכול בסדר, זה בעיה שלו, זה לא בעיה שלך." (האח הגדול 4, רשת, 2022)

"האח הגדול" 4. בר מדברת בחדר האח על שחף, שלא הצביע עבורה כמי שראויה להגיע לגמר ונימק את הסיבה לכך בקנסות שלה. "החברים הכי טובים שלו הם מספר אחת בבית בקנסות [...] הוא פשוט יצא מגוחך. הוא פשוט לא יכול להתמודד עם האופי שלי הזה. [...] אני לא באה לו טוב. נקודה." האח: "זה כזה פשוט, את אומרת?" בר: "כן." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4. בר מדברת בחדר האח על שחף, שלא הצביע עבורה כמי שראויה להגיע לגמר ונימק את הסיבה לכך בקנסות שלה. "החברים הכי טובים שלו הם מספר אחת בבית בקנסות [...] הוא פשוט יצא מגוחך. הוא פשוט לא יכול להתמודד עם האופי שלי הזה. [...] אני לא באה לו טוב. נקודה." האח: "זה כזה פשוט, את אומרת?" בר: "כן." (האח הגדול 4, רשת, 2022)

"האח הגדול" 4. בר מעמידה את שרין להדחה ומסבירה: "משהו בי לא בא לה טוב." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4. בר מעמידה את שרין להדחה ומסבירה: "משהו בי לא בא לה טוב." (האח הגדול 4, רשת, 2022)

"האח הגדול" 4. הדיירת החדשה ליה טאי אהרוני מציגה את עצמה לפני הכניסה לבית האח. האח: "אז איך נראה לך שתסתדרי בבית?". ליה: "אני לא חושבת שתהיה לי בעיה להשתלב, אלא אם כן אני אבוא מקולקל לאנשים. זה בדרך כלל לפעמים מה שקורה. או שאני באה בטוב לאנשים או שאני באה מקולקל לאנשים." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4. הדיירת החדשה ליה טאי אהרוני מציגה את עצמה לפני הכניסה לבית האח. האח: "אז איך נראה לך שתסתדרי בבית?". ליה: "אני לא חושבת שתהיה לי בעיה להשתלב, אלא אם כן אני אבוא מקולקל לאנשים. זה בדרך כלל לפעמים מה שקורה. או שאני באה בטוב לאנשים או שאני באה מקולקל לאנשים." (האח הגדול 4, רשת, 2022)

"האח הגדול" 4. נתנאל מתגעגע לדיאן שהודחה מבית האח. מדבר עם שחף. שחף: "מה איתך היום, תגיד?" נתנאל: "סתם, אתה יודע, הט"ו באב הזה". שחף: "איך לא חשבתי". נתנאל: "כן, "לא בא לי טוב כל כך הטיימינג." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4. נתנאל מתגעגע לדיאן שהודחה מבית האח. מדבר עם שחף. שחף: "מה איתך היום, תגיד?" נתנאל: "סתם, אתה יודע, הט"ו באב הזה". שחף: "איך לא חשבתי". נתנאל: "כן, "לא בא לי טוב כל כך הטיימינג." (האח הגדול 4, רשת, 2022)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.