יום שבת, אוגוסט 01, 2015

לפרק את החבילה

סלברשיין 2, פרק 2, אתר רשת


צחי קומה (לצופים): אבל אז, פחות מחודש מהתאריך, טהוניה רובל ומישל מרסיה החליטו להיפרד, לפרק את החבילה.
(פונה לטהוניה): אתם הייתם אמורים להתחתן, והחלטתם לפרק את החבילה... למי מההורים צלצלת ראשון ואמרת 'אני ומישל לא מתחתנים פירקנו את החבילה'? (צחי קומה בריאיון עם טהוניה רובל, סלבריישן 2, 2, רשת, 2015)

- קטני, סתם שאלה: למה לא חזרת אליי בווטסאפ?
- אה?
- כתבתי לך שאני מתגעגע אלייך כשהייתי בשירותים.
- טוב, ברור שגם אני התגעגעתי.
- נו, ומתי התכוונת להחזיר תשובה? "כשיהיה לי כוח אליו"?
- מה?
- מה הקטע קטני, את רוצה לפרק ת'חבילה? כי אין בעיה, אם את רוצה לפרק ת'חבילה, בואי נפרק ת'חבילה.
- אה, אין לך בעיה לפרק ת'חבילה? אז תגיד שאתה רוצה לפרק ת'חבילה.
- אני אין לי בעיה לפרק ת'חבילה? את מתחילת הערב עם פרצוף של "אני רוצה לפרק ת'חבילה". מתוקה, את רוצה לפרק ת'חבילה, בואי תפרקי ת'חבילה,
- מה, אתה רוצה לפרק ת'חבילה? אין בעיה פיץ, אז כאן ועכשיו אנחנו מפרקים לפרק ת'חבילה. נגיע הביתה, נעיר את הילד ונגיד לו שאבא החליט לפרק ת'חבילה. אתה תלך לדרכך, אני אלך לדרכי, ונפרק ת'חבילה. אתה יודע מה, פיץ? לפחות תהיה גבר ותגיד שאתה רוצה לפרק ת'חבילה. אל תחכה שזה יבוא ממני. אתה רוצה לפרק ת'חבילה? קח ת'חבילה, תפרק אותה. רק תדע דבר אחד: ברגע שאתה מפרק ת'חבילה, אי אפשר להחזיר אותה. לפרק ת'חבילה זה לפרק ת'חבילה. את כל מה שבנינו תיקח, ותפרק, את כל החבילה, כי זה מה שרצית מהיום שהכרת אותי. לפרק ת'חבילה. אני בחדר!

- לא, אני בחדר. תכף אני אראה לך מה זה לפרק ת'חבילה. 
(מתוך המערכון על הזוג הכי מאוס בעולם, "ארץ נהדרת", מאקו, 05/01/14)
***************

הוא: תשמעי... חשבתי על זה כל הלילה ו... החלטתי לפרק את החבילה.
היא: מה? למה?
הוא: כי אני מרגיש שזה תקוע, שחייבים לשים לזה סוף.
היא: אבל מאמי, בוא נדבר על זה.
הוא: אין על מה לדבר, החלטתי וזה סופי.
היא: אבל ככה אתה מודיע לי בלי לתת לי הזדמנות להגיב?
הוא: מה כבר אפשר להגיד על זה? זה או לפרק את החבילה או להשאיר ככה.
היא: מאמי אולי נדבר על זה עם יועצת זוגית? נשאל אותה.
הוא: יועצת זוגית? על חבילה מהדואר? לא נסחפת?
היא: מה?
הוא: החבילה הזאת שלקחתי מהדואר. תגידי, כמה זמן את רוצה שהיא תישאר ככה בלי שנפתח אותה?

לפרק את החבילה

מתייחס לבני זוג שנפרדים, מתגרשים. ביטוי שמקובל בעיקר בעולם הסלבס.

"טהוניה רובל ומישל מרסיה החליטו להיפרד, לפרק את החבילה (צחי קומה, סלברשיין 2, 2 רשת)
"אתה יודע, עם השנים מתבגרים, מבינים דברים אחרת. אם היית שואל אותי לפני שנתיים, כשהייתי איתו והוא היה מציע לי נישואים, בחיים לא הייתי מפרקת את החבילה הזאת" (טהוניה, סלברשיין, רשת)
"ונגיד לו שאבא החליט לפרק ת'חבילה" (למערכון על הזוג הכי מאוס בעולם, "ארץ נהדרת", מאקו, 2014)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.