יום שישי, יולי 17, 2015

זכיר

עברי לידר ושירי מימון, אקס פקטור 2, רשת, 2015
עברי לידר ושירי מימון, אקס פקטור 2, רשת, 2015

 

 

אני: עברי, מה הקטע שלך עם "זכיר"?

עברי: מה הבעיה?

אני: השתמשת במילה הזאת לפחות 5 פעמים בפרק הזה.

עברי: וואלה? 5?

אני: כן, בפעם הראשונה אמרת: "שירי את מדברת שטויות, זה בלתי זכיר".

עברי: אוקי, יפה. 

אני: בפעם השנייה אמרת: "דווקא במזלי אבל יש משהו יותר  זכיר".

עברי: מעולה! 

אני: בפעם השלישית אמרת: "מה פתאום, זה בלתי זכיר   בעליל".

עברי: היסטרי!

אני: בפעם הרביעית אמרת למשה: "בוא נראה מי יותר זכיר על הבמה".

עברי: ענקקקק! 

אני: ובפעם החמישית אמרת: "וזה כאילו צריך להיות זכיר".

עברי: זה מדהים. אבל לא הבנתי איפה הבעיה.

אני: מאיפה הבאת את המילה הזאת? אני לא מכירה הטיה כזאת בעברית, "זכיר".

עברי: אבל את בעצמך כתבת פוסט על מישהו שאמר "חפיש", אז גם לי מותר.

אני: אני? מתי? איפה זה מופיע?

עברי: אני לא יודע, זה בלתי זכיר לי כרגע. זה בטח חפיש בגוגל.


זכיר
כנראה שאילה מאנגלית של rememberable
דבר שזוכרים אותו; שמותיר את חותמו ונשאר בזיכרון; קליט; שמתחברים אליו יותר.

"אקס פקטור" 2. עברי לידר בפנל השופטים: "שירי את מדברת שטויות. זה בלתי זכיר". (אקס פקטור 2, רשת, 2015)
"אקס פקטור" 2. עברי לידר בפנל השופטים: "שירי את מדברת שטויות. זה בלתי זכיר". (אקס פקטור 2, רשת, 2015)

"אקס פקטור" 2. עברי לידר (ברקע), על מזלי: "דווקא במזלי אבל יש משהו יותר זכיר". (אקס פקטור 2, רשת, 2015)
"אקס פקטור" 2. עברי לידר (ברקע), על מזלי: "דווקא במזלי אבל יש משהו יותר זכיר". (אקס פקטור 2, רשת, 2015)

"אקס פקטור" 2. עברי לידר (ברקע): "מה פתאום, זה בלתי זכיר   בעליל." (אקס פקטור 2, רשת, 2015)
"אקס פקטור" 2. עברי לידר (ברקע): "מה פתאום, זה בלתי זכיר   בעליל." (אקס פקטור 2, רשת, 2015)
"אקס פקטור" 2. עברי לידר בפנל השופטים: "לוק זה לא תמיד יופי. בוא נראה מי יותר זכיר על הבמה." (אקס פקטור 2, רשת, 2015)
"אקס פקטור" 2. עברי לידר בפנל השופטים: "לוק זה לא תמיד יופי. בוא נראה מי יותר זכיר על הבמה." (אקס פקטור 2, רשת, 2015)


"אקס פקטור" 2. עברי לידר בפנל השופטים: "וזה כאילו צריך להיות   זכיר." (אקס פקטור 2, רשת, 2015)
"אקס פקטור" 2. עברי לידר בפנל השופטים: "וזה כאילו צריך להיות   זכיר." (אקס פקטור 2, רשת, 2015)


"הכוכב הבא" 9. אסף אמדורסקי לאליאב זוהר, על השיר "אצלי": "אני חושב שהוא זכיר יותר, שמתחברים אליו יותר." (הכוכב הבא 9, מאקו, 2022)
"הכוכב הבא" 9. אסף אמדורסקי לאליאב זוהר, על השיר "אצלי": "אני חושב שהוא זכיר יותר, שמתחברים אליו יותר." (הכוכב הבא 9, מאקו, 2022)



 ************************
 מילון וחקר מילים וביטויים 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.