יום ראשון, יולי 12, 2015

להתפקס

שירי מימון, אקס פקטור, רשת

 

בהשראת שירי מימון, אקס פקטור (רשת):

שירי: חבר'ה אתם חייבת מסגרת, גבולות, שיפקסו אתכם. אתם חייבים להתפקס ולתת את הכי טוב שלכם...

העוזר (נכנס): סליחה...

שירי: לא עכשיו, אני מגיעה מאוד בפוקוס, אני מפקסת עכשיו. טוב, חבר'ה, פיקוּס, פיקוס. אתם צריכים מסגרת שתיתן לכם חוקים, גבולות, שתפקס אתכם, ואני מבקשת מכם להתפקס ולתת לנו אודישן שלא נשכח.

העוזר: אבל...

שירי: אז חבר'ה, להתפקס אך ורק בשיר.

העוזר: אבל הגיע פקס דחוף מסיימון...

שיריאז תפקס לו שאני עסוקה.

לפַקֵס, להתפקס, פיקוּס

הטיות של המילה focus באנגלית. 
להיות מרוכז; להיות ממוקד


"כולם חייבים להתפקס ולהבין שהם צריכים לתת את הכי טוב שלהם" (שירי מימון, אקס פקטור, רשת)

"אתה צריך מסגרת שתיתן לך חוקים, גבולות, שתפקס אותך" (שירי מימון לברק אוגלבו באקס פקטור, "חדשות הבידור", הוט בידור ישראלי)

"ואני מבקשת מכם להתפקס ולתת לנו אודישן שלא נשכח" (שירי מימון, אקס פקטור 2, רשת)
"אני מרגישה שעכשיו אני מגיעה מאוד בפוקוס" (שירי מימון, אקס פקטור 2, אתר רשת)
"מהתחלה, מהתחלה, סליחה, פיקוס" (אקס פקטור 2, אתר רשת)
"להתפקס אך ורק בשיר" (אקס פקטור 2, אתר רשת)








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.