יום ראשון, יולי 12, 2015

סליחה על הביטוי

מפונקים, רשת TV

מתקשרת בשתיים בלילה:

היא: הלו, תקשיב לי עכשיו, חשבתי על זה הרבה ורציתי להגיד לך שאני ממש מאוכזבת ממך וחבל ששכבתי איתך, כי אתה מסוג הגברים שחושבים שהשמש זורחת להם מהתחת, סליחה על הביטוי, ואני לא מוכנה יותר לאכול ממך חרא, סליחה על הביטוי!
הוא: מה? מה זה?

היא: לא רוצה לשמוע כלום, תפסיק לזיין את השכל, סליחה על הביטוי!
הוא: הלו, רגע...
היא: המילים הפלצניות שלך, סליחה על הביטוי, כבר לא משפיעות עליי!
הוא: תני לי לדבר רגע...
היא: סתם בזבזתי עליך את הזמן, אני יודעת שלא שמת עליי זין, סליחה על הביטוי!
הוא: אבל...
היא: מהההההה מההההההה מהההההההה, לעזאזל! סליחה על הביטוי!
הוא: זאת טעות במספר...
היא: אוי... סליחה... סליחה על ההפרעה...



"כשהתחתנתי לא ידעתי לכבס, סליחה על הביטוי" (מפונקים, רשת TV)
"... בחרא, סליחה על הביטוי" (מפונקים, רשת TV)
"כי אתה פוגש בחורים בני 40 שחושבים שהשמש זורחת להם מהתחת, סליחה על הביטוי" (דייט בחשכה, רשת TV)
_____________

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.