יום שבת, 27 ביוני 2015

איך אתה? אני טוב

האח הגדול VIP עונה 2, חוזרים הביתה, מאקו טי-וי

- אהלן גבר, איך אתה?
- אני טוב. מה העניינים?
- אחלה, איך אתה?
- אני טוב. מה נשמע?
- סבבה. איך אתה?
- אני טוב. מה המצב?
- מעולה, איך אתה?
- אני טוב. מה קורה?
- אני טוב. איך אתה?
(מתוך "איך אתה? - אני טוב", הארץ, 25.11.14)

עברי: ברוך בואך לאקס פקטור. איך אתה?
הזמר: אני טוב.
עברי (לשירי): אני מה זה לא אוהב את האטיטיוד הזה של תרגום מאנגלית. זה לא עושה לי את זה.
שירי: לגמרי!
עברי: אז מה קורה? איך אתה?
הזמר: אני טוב.
עברי: תקשיב, דיבור באנגלית זה לא מה שיעבוד בשבילך כאן.
הזמר: מה אנגלית... אני אומר לך שאני הזמר הכי טוב שיש כאן.
הזמר: (בתום האודישן): איך אני?
עברי: וואו! אתה ממש וואו!
שירי מימון: מוש, טוטאל מוש!
רמי: איזה היסטרי!
משה: אתה מטורף!
(מתוך "זאת היתה שנה וואו", הארץ, 23.12.15)

איך אתה? אני טוב
איך אתה? - בהשאלה מאנגלית: how are you. מה שלומך, מה נשמע, איך אתה מרגיש, מה קורה, מה הולך, מה העניינים, מה המצב, מה איתך, מה נהיה
אני טוב - בהשאלה מאנגלית: Im good. תשובה לשאלה "אך אתה?" - בסדר, בסדר גמור, אני בסדר, סבבה, אחלה, מעולה, נהדר וכדומה.


"איך אתה?" (מושיק עפיה וחבר, האח הגדול VIP2 חוזרים הביתה, מאקו 2015)
"איך אתה?" (מושיק עפיה וחברים, האח הגדול VIP2 חוזרים הביתה, מאקו 2015)
"איך אתה? הכל בסדר?" - "אני טוב, איך אתה?" (מושיק עפיה ואייל גולן, האח הגדול VIP2 חוזרים הביתה, מאקו 2015)
"איך אתה?" (פנינה רוזנבלום וד"ר קליין, חלומות מפלסטיק 1, הוט בידור ישראלי, 2012)
"אני בסדר, תודה, איך אתם?" (אקס פקטור 2, רשת, 2015)
השופטים: "אתה בסדר? אתה נראה מאוד מרוגש". המשתתף: "לא, לא, אני טוב" (אקס פקטור 2, 2, רשת 2015)
"איך אתה?" (עומרי כוכבי למושיק גלאמין, הישרדות הונדורס 2015, רשת)
"איך את?" (יעל בר זוהר למשתתפת, המהפך6 6, קשת, 2015)
הלו, זיו, מה נהיה? (לגעת באושר, 2000, פרק 67, הוט בידור ישראלי)

_______________________
לפוסט "איך אתה? - אני טוב" (הארץ, 25.11.14)
לפוסט "זאת היתה שנה וואו" (הארץ, 23.12.15)
לעמוד הראשי