יום ראשון, 7 ביוני 2015

יום קסום

אקס פקטור, רשת


שיחה דמיונית בין רמי פורטיס לבין נבחנת בתכנית אקס פקטור:


פורטיס: הסיפור שלך באמת מטלטל ולא פשוט.
המתמודדת: כן... אני אשיר עכשיו שיר שקרוב ללבי.
פורטיס: את יכולה לטלטל אותי?
המתמודדת: מה?
פורטיס: תטלטלי אותי.
המתמודדת: אתה רוצה שאני אבוא לטלטל אותך?
פורטיס: לא, משם, עם השיר שלך.
המתמודדת: אה, אני מקווה שארגש אותך.
פורטיס: לא, לא טוב לי מספיק, אני צריך טלטול.
המתמודדת: אני יכולה אולי לצמרר אותך, להרעיד אותך, להקסים אותך, להסעיר אותך...
פורטיס: לא.
המתמודדת: אני יכולה להדהים אותך, להטריף אותך...
פורטיס: לא! לא! לא!
המתמודדת: להמם אותך, להגניב אותך, להטריף אותך, להדליק אותך...
פורטיס: לא, ממש לא. לטלטל!
המתמודדת: יאללה יאללה, לך חפש מי ינענע אותך.

רמי פורטיס: "את יכולה מה שנקרא לטלטל אותנו?" -"אני מקווה". (אקס פקטור, רשת)
רמי פורטיס: "הסיפור שלך מטלטל ולא פשוט" (אקס פקטור, רשת)
"בא לי לטלטל אותם" (רמי פורטיס, אקס פקטור, רשת)
"'הנוער': סרט מטלטל של יוצר מבטיח" (אור סיגולי, 29.8.13, עכבר העיר)
"'פרינסס': סרט ביכורים מטלטל ומתגמל" (נטע אלכסנדר, 9.7.15, הארץ)
"כמו לא מעט מילים בשפה העברית גם 'מטלטל' עברה בשנים האחרונות שחיקה קשה. כשכל סרט תעודה חדש מבטיח לערער אותנו עד עמקי נשמתנו, התוצאה היא סקפטיות מידית כלפי כל שימוש במושג הזה. אלא ש'סיינטולוגיה: כלא האמונה', מה לעשות, הוא באמת סרט מטלטל." (אילן קפרוב, 19.5.15, וואלה)
"מדובר בביס הכי מטלטל שחווינו לאחרונה בעיר" (ערן לאור, 5.1.15, הארץ)
"איזה סיפור הכי טלטל אותך?" (יוסף אילון, "נתיבי אילון", ערוץ 10)
יונתן רושפלד: "זה מיילְד (פרווה), זה נמוך, זה לא עוקץ. היה צריך להיות פה ליד איזה משהו חריף חמוץ מתוק מטלטל" (מאסטר שף עונה 5 פרק 7, מאקו TV)
__________________
לעמוד קצרים
לעמוד דברים מעצבנים בשפה העברית / מילים וביטויים פופולריים / אופנתיים
לעמוד סלנג / שפת הדיבור
לכל הנושאים בבלוג