יום ראשון, 10 במאי 2015

לא כל כך, לא ממש, לא בדיוק, לא הכי, לא במיוחד





היא: אתה רעב?
הוא: סוג של רעֵב.
היא: איך היה הביקור אצל אמך?
הוא: לא קל.
היא: קשה?
הוא: תראי, היחסים שלי עם אמי הם סוגיה לא פשוטה.
היא: מסובכים?
הוא: זאת לא המילה הכי מדויקת בעולם.
היא: מתי תלך לבקר אותה שוב?
הוא: לא יודע. אני לא בדיוק מתלהב מזה. לא הכי דחוף לי ללכת לשם.
היא: מצאת את טבעת הנישואין שלנו שאיבדת בבריכה?
הוא: לא ממש.
היא: מצאת או לא מצאת?
הוא: זה לא יהיה הכי חכם מצדי לענות.
היא: אתה רוצה לשכב אתי?
הוא: זה רעיון לא רע.
היא: אתה רוצה או לא רוצה?
הוא: אמרתי שזה רעיון לא רע.
היא: אני מבינה שאתה לא רוצה.
הוא: זה לא מה שאמרתי.
היא: אתה יודע מה? לא אכפת לי.
הוא: אל תגידי סתם. אי אפשר להגיד שבפעם האחרונה סבלת במיוחד.
היא: זה לא מדויק.
הוא: למה את מתכוונת?
היא: שאי אפשר להגיד שהיית בשיא הכושר.
הוא: מה? למה את מדברת בחידות? דברי מפורשות!
היא: עדיף שלא. זה לא יהיה בדיוק הכי מחמיא שבעולם.


לא ממש / לא הכי / לא בדיוק / לא במיוחד / לא כל כך = ממש לא
הוא לא נראה ממש ערני = הוא על סמים
הוא לא כל כך מדייק בעובדות = הוא שקרן פתולוגי
הוא לא הכי נחמד = הוא חרא של בן אדם
הוא לא בדיוק מתאים לי = אני לא סובלת גברים כאלה
אי אפשר להגיד שהיא סבלה במיוחד = היא נהנתה מאוד
הוא לאו דווקא נמנה עם המאמינים בחוק = הוא עבריין מוכר במשטרה
לא הגיעו יותר מדי אנשים = אף אחד לא הגיע
השמלה הזאת לא בדיוק מחמיאה לה = היא נראית על הפנים עם השמלה
אני לא מת על זה = אני לא סובל את זה
"האמת היא שיש לי הודעה לא כל כך משמחת בשבילה. ההורים שלה נהרגו בתאונת דרכים" (משחק החיים, הוט בידור ישראלי)
"חממות המארחות תיירים, ואלו, כידוע, לא ממש ביקרו אצלו בימי הטילים" (חדשות 10, 29.6.15)
הנחקר בחקירת מצ"ח: "נו מה קורה, אתם יורדים מהתיק הזה?" החוקר, שנחוש להמשיך בחקירה: "לא בדיוק" ("אהבה מעבר לפינה 2", פרק 192, הוט בידור ישראלי)
המנחה: "זה בטח לא עוזר למתח ביניכם". המתקשרת: "לא ממש" (זמן מיסטיקה 5, ערוץ 10)
סילבן שלום: "(תראה, האמת, אחרי שאמרו לי בחוץ) שאתה לא בדיוק יודע לקרוא ולכתוב…" ("צחוק מעבודה", 9.11.12, רשת)
סילבן שלום: "קדימה לא בדיוק כנראה עוברת" ("צחוק מעבודה", 9.11.12, רשת)
"דווקא בזמן ששמה של משטרת ישראל לא ממש הולך לפניה" (חדשות ערוץ 10, 24.5.15)
"סוזי סורפרייז הזכורה (שרה אמן, "סוזי סורפרייז" האמיתית - ע.ק.) היא לא בדיוק סוזי מילר (שהציבור מזהה אותה כ"סוזי סורפרייז" - ע.ק.) ("הצינור", 27.4, ערוץ 10)
נינה הבוסית אומרת לדליה שהן יסתדרו למרות ההיריון, אבל דליה, שכבר החליטה לעזוב את העבודה, אומרת: "זהו, שלא כל כך" ("הבורגנים", חינוכית)
שי ברנדס: "אני לא מת על בישולים" (מאסטר שף, עונה 3, פרק 5, מאקו)
"אני מניחה שחוץ מהעובדה שהוא לא ממש ניקה..." (המנחה ב"הצינור" על הבלגן שעשה בחור עם מפוח, שהיה אמור לנקות את הגינה, "הצינור", ערוץ 10, 11.5.15)
"נראה שהיא לא ממש התלהבה מהרעיון" (המנחה ב"הצינור" על אמו שמזדעקת על הבלגן, "הצינור", ערוץ 10, 11.5.15)
"כן, לא נראה הכישרון הכי בריא" (המנחה ב"הצינור" על איש שמפריח עשן סיגריה בצורות שונות, "הצינור", ערוץ 10, 11.5.15)
"בואי נגיד שהמוסר זה לא הצד החזק במשפחה הזאת" ("אהבה מעבר לפינה 2", פרק 196, הוט בידור ישראלי)
"אני לא כל כך מצליחה להירדם" ("האח הגדול וי-איי-פי" 2, קשת)
"לא נתקלתי ביותר מדי התנגדות מצד הבעלים" (בעלי בר שמוכנים לקנות אלכוהול מזויף זול יותר, חדשות ערוץ 10, 28.05.15, נענע 10)
חדשות שישי, 10.5.2013, נענע 10
"יש איזה סגנון דיבור שיכולתי לחיות בלעדיו" (יאיר לפיד, חדשות שישי, 10.5.2013, נענע 10)
"אני מסכימה שבלהט הדברים אתה יכול לומר מילים שהן פחות מטובות" (קארין אלהרר משיבה לגולש שרמז לה על דבריה לאורן חזן "זבל", "אפס", "תמות" במליאת הכנסת ב-18.11.15. חדשות ערוץ 2, מאקו, 5.2.16)
________________
לפוסט "תיקים באפלה", 25.7.2009 תפוז
לפוסט "תיקים באפלה", 20.11.2012, הארץ
לפוסט "תכלס זה כיף", 31.8.15, הארץ
לכל הנושאים בבלוג