יום שלישי, 12 במאי 2015

אהבתי





- שלום, התקשרתי בקשר למודעה.
- מתי התקשרת? הייתי כאן כל הזמן.
- עכשיו התקשרתי. רציתי לשאול כמה שאלות.
- ועכשיו אתה כבר לא רוצה?
- קודם כל רציתי להגיד לך שאהבתי את האתר שלך.
- ועכשיו אתה כבר לא אוהב?
- חחח הצחקת אותי.
- ועכשיו אני כבר לא מצחיק?
- די, עצבנת אותי.
- ואתה מעצבן!
- nira לך?
- nira לי קודם ו-nire לי גם עכשיו.
- יפה אמרת.
- אולי תעזוב אותי?
- הנה. עזבתי.

אהבתי

אהבתי = אני אוהב מאוד את מה שאני רואה/שומע/אוכל וכדומה; אני מת על זה; זה נראה לי מאוד; זה מוצא חן בעיניי; רעיון מצוין; זה אחלה; זה סבבה; זה מדהים; זה מקובל עליי.
"אהבת?" היא שאלה זהירה יותר, עקיפה, כמו "יש מצב?". התשובה "לא אהבתי" נשמעת מרוככת יותר מ"אני לא אוהב" או "זה לא נראה לי".


"אהבת?" (האח הגדול VIP2 חוזרים הביתה, מאקו, 2015)

"לא אהבת?" ("המגזין" 16.5.15, נענע 10)
"מה דעתך?" - "אהבתי" ("טריני וסוזנה", פרק 5, נענע 10)
-"שום, שמן זית". רון: "אהבתי". -"מלח, פלפל, גמרנו". רון: "אהבתי, אהבתי, אהבתי" (החברים מייעצים לרון, שאהב. מאסטר שף 5, 21, קשת, 2016)
"אהבתי את הרכב הזה. אפשר לנסוע אותו לנתניה" (אמירם בן טובים, מחוברים 2, 2012, הוט)
"אני מאוד אוהב את זה" (שימוש נדיר ב"אוהב" בהווה. קובי אריאלי בארוחת שבת 2, ערוץ 10, 2012?)
"כמו שאומרים, 'אהבתי" (רון שובל, הישרדות הונדורס 2015, רשת)

_____________________
לפוסט "אני הייתי עינת קדם", 8.2.2010, תפוז
לכל הנושאים בבלוג